sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Autovindecare

AUTOVINDECAREA


=iertarea=

Un om bolnav, este cel care a gandit gresit, a avut convingeri gresite ce au stat la originea gandirii sale gresite, este un om care a trait incorect.
Daca el, va invata sa-si formeze alte convingeri corecte, se va insanatosii.

Iertarea, este cea mai simpla metoda de a ne elibera de rau
Prin iertare ne eliberam de rau si deschidem calea binelui

Iertandu-i pe ceilalti, te ierti pe tine si urmeaza vindecarea , autovindecarea.
Cand ierti nu scuzi comportamentul gresit al celorlalti, dar renunti la dorinta de a pedepsi,

Doar acea energie care poate sa curga liber este iubire
Fa sa dispara blocajele si vei permite manifestarea fluxului liber al iubirii – vindecarea
Corpul uman este una dintre structurile energiei iubirii.

Putem sa comunicam cu energia gandurilor, eliberand-o astfel din corp, iar ca urmare, ea se transforma in bine.
Frica, blocheaza circulatia energiei iubirii

Stresul, este legatura invizibila energetica cu raul.

In realitate acumularea energiei negative are loc cu mult inainte de aparitia bolii fizice.

Doar  ietarea, este forta miraculoasa care elibereaza de rau.
Daca dorim sa avem o viata mai buna;si o sanatate buna,trebuie sa rupem legatura neagra- stresul
1.Similarul atrage similarul.
Astfel, corpul, stie ca daca in el a patruns un stres, atunci,aceasta lectie de viata a ramas neinvatata si, ca atare,corpul trebuie sa atraga catre sine iarasi si iarasi, ceva asemanator, pana cand omul va avea o mare suferinta si abia atunci va putea sa inteleaga care este cauza bolii sale.

2.A doua posibilitate este prin invatare.

Cine isi insuseste intelepciunea prin invatare,chiar de la primul semnal al corpului, va proceda corect- se va elibera de rau prin iertare si nu mai este nevoit sa sufere.

Tehnica Iertarii ;

1.        daca cineva mi-a facut rau,il  iert  ca  a facut  acest  lucru  si  ma  iert  si  pe  mine  ca  am  atras  in  mine  acest  lucru.

2.   daca eu i-am facut cuiva un rau,il  rog  sa ma  ierte  si  ma  iert  si  eu  pe  mine  ca  am facut  acest  lucru  rau


3.   intrucat  am  provocat  suferinte  corpului meu, facandu-I  eu  rau  altuia  sau permitandu-I  altuia  sa-mi  faca  rau, cer iertare  corpului  meu,  pentru  ca  prin asta  i-am  daunat.

Fa aceste afirmatii cu toata convingerea ta !!

Ingaduie-ti sa fi linistit cand faci afirmatiile !!

Rezultatul, nu va intarzia sa apara, sub diverse forme de manifestare, functie de convingerea ta

Da Click Aici.


D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu